Second.

Tanken var att jag skulle köra mitt långa cardio pass i morse, men efter att kroppen sa ifrån fick det bli ett lite kortare. Motivationen är på topp än så länge, gäller bara att få min kropp i fas med träningen nu.

Power walk till gymmet
30 min cross
10 min mage (10 olika övningar, 30 sek på varje, 2 varv)
Tänk på att köra övre, nedre och sidan av mage så man får med alla musklerna!
15 min löpband
10 min mage (20 olika övningar, 30 sek på varje)
5 min planka (vanliga, sida, bak)
Power walk hem

Som sagt ett kortare cardio och abs pass, gäller att lyssna på kroppen ibland också!
Innan träningen tog jag en fiber bar, och nu när jag kom hem blev det min favorit burrito. You have to try it!
Nu: dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0