LA Fitness.

Igår gick jag och blev medlem på LA Fitness. Tränade ju nästan varje dag under julveckan, så nu ska jag inte sumpa det här! Förhoppningsvis lyckas jag hålla mitt "ett tränings pass om dagen".
Vaknade för ca 1 timme sen, och skulle iväg till gymmet. Men när jag tagit på mig alla kläder, gjort mig i ordning, bäddat, till och med skrivit en lapp till Deniz om vart jag var, så ser jag den förbaskade fågeln! Det är ett fönster precis intill långsidan av dörren, DÄR sitter den! Den satt där igår med. Trots att vi skrek och viftade med händerna så vägrade den flytta på sig! Galen fågel! Julius fick ta en tidning och "skjutsa" iväg den. Nu är jag rädd att om jag öppnar dörren kanske den kommer in i huset. Fan, jag är fånge i huset! Bara att börja med frukosten, och vänta på att grabbarna kommer hem och räddar mig. Kom snart, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0