Oh sunny day.


Vilken skön dag! Vaknade ganska sent. Gick ut och satte mig i solen i nästan 2 timmar. Och det var så himla skönt, när det blev för varmt gick solen i moln för någon minut, och när man började bli lite små kall så kom solen fram och värmde en. Helt perfekt!
Sen kom Cali hem (dom fick ledigt från eftermiddagsträningen) och då stack vi till köpcentrat för att hitta min klocka. Men då hade dom inte Marc Jacobs. Får hitta den i Arizona, eller kanske på vägen tillbaka i taxfree om jag har tid.

Har precis ätit middag; kycklingfilé med tomat och avokado. Älskart! Nu chillar vi, sen ska jag hugga in på lite glass! Har varit lite dålig med träning och mat den här veckan men det är svårt när man är här och hälsar på och behöver "gömma" sig. Det blir ändring på det när jag kommer tillbaka till Arizona. Då jäklar börjar allvaret! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0