Fullt upp.

Förlåt mig för dålig bloggning. Har varit fullt upp faktiskt, och när jag inte haft fullt upp så har jag inte haft krafter.

Igår var det ingen vanlig dag, det var nämligen Deniz födelsedag! Själv började med att gyma lite grann, (eftersom jag visste att det skulle bli massa onyttigheter under denna dagen haha), mötte upp Deniz på skolan för lite lunch på ett av hans favorit ställen. Dock var tjejen superdålig på att göra vår beställning så han var inte så glad trots allt, men men.. Jag åkte sedan hem för att fixa det sista med hans "lilla" present.
Middag blev tillsammans med Cody, så hör och häpna JAG körde till Mills (fick låna Caro's bil, första gången jag kör automat och i usa - har inte velat köra bland dessa galna amerikaner innan haha). Först gick vi till deras favorit sushi ställe, men det var 40 min väntetid på bord! Observera att det är en helt vanlig onsdag kväll, tydligen är det många som fyller år den 11 januari. Då gick vi vidare till Bocca, en italiensk resturang som tydligen ska vara bra, där var det bara 30 min väntetid! What the...!! Så vi fick till yellow mushroom, ett vanligt pizza ställe, inte speciellt fansy eller nåt men det var gott! Där efter åkte vi hem för efterrätt som Caro fixat åt Deniz, mumma!


Så jag tror allt det var en lyckad födelsedag för den lilla pojken. Av rummisarna fick han en påse full med godis, Cody bjöd oss båda på middagen, (mamma er present får han på lördag -bowling+middag), och av mig fick han två påsar fulla med bra saker, bland annat: hörlurar, fin skor, två slipsar, fin bälte, short, långärmad t-shirt, pjyamas byxor, en bok... Ja you name it! Kommer inte ihåg allt, haha!

Här är en bild med nästan alla sakerna på dig, hihi :)




Nej, nu måste jag kila. Ska gå till gymmet och köra riktigt riktigt länge idag!! Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0