Florida here I come!


I morgon 7.40 am lyfter jag från Phoenix och åker mot Daytona! Ska bli galet kul att spendera 11 dagar i "min gamla hemstad". Är inte framme för än 3.42 pm, seg resa men men.  Dock är det inte många som är kvar från förra året, plus att det låter som det inte går så bra för laget i år (tur att jag inte stannade haha). Men det ska bli sjukt kul! Speciellt att få bo med brudar nu i några dagar. Att bo med 5 killar gör att man blir lite lat och manlig ;) hihi.


Nej, nu har jag massor att fixa inför resan! Ska packa min otroligt stora carry-on bag, (inte så stor om ni förstår), måste till gymmet och säga upp mitt medlemsskap tills jag åker hem, och ta en snabbis förbi walmart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0