Dinner and bowling.

Gårdagskvällen blev väldigt.... Tjock! Fan va mycket vi åt! Vi fick vänta 45 minuter på bord inne på Oreganos, så det blev en shoppingtur i en butik som liknade ICA Maxi's lager (kommer inte ihåg namnet). Men dom hade allt ifrån mat, elektronik, kläder.. Yeah you name it! Sen blev det god middag, bara lite för mycket. När alla var proppmätta så åkte vi vidare till bowlinghallen. Det var väldigt svårt att spela när man var så full av mat! Och inte nog med det, då fick vi gratis popcorn och läsk också! Shit, blir hård träning i veckan! Hahah!
Min plan på bowlingen gick inte som jag hade tänkt mig.. Däremot avslutade jag sjukt bra, så bra att jag hade typ 40 poäng mer än killarna, men då ville dom inte avsluta serien. FEGISAR!
Som sagt, det gick inte som jag ville i början.. Men jag krossade Julius (spin) tillslut!

Kommentarer
Postat av: Linda

Eve chilla lite! Du är skitsnygg! Popcorn och läsk är inget farligt och du blir inte tjock!! Njuut lite där borta också :)



Puss påre<3

2012-01-16 @ 14:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0