D-town.



Då var första natten i D-town (Daytona) avklarad!
Resan hit gick väl helt okej. Trodde inte jag skulle hinna med det andra flyget eftersom jag hade typ 20 minuter på mig och det var i helt fel terminal. Men när jag kom till gaten hade dom inte ens börjat gå ombord på planet än. Så jag satte mig och vänta.. och vänta... och vänta... och vänta... Så himla dåligt! Planet hade stått där hela dagen och dom hade inte gjort i ordning planet. Bad bad bad! Vi lyfte ungefär den tiden jag skulle vart framme i Daytona. Segt! Men jag fick trevligt sällskap i väntan. En gubbe från Grekland började prata med mig och det visade sig att han kunde några svenska ord som "God dag herr Advokat" och lite andra ord som jag inte kunde lista ut vad han försökte säga. (Bara nicka och skratta så klarar man sig haha).  Fick höra hans kärleks historia hur han träffade sin underbart vackra blonda Polska fru som han fick 7 barn. Yeah, jag kan hela hans liv nu! Och när jag gick där ifrån kunde jag höra hur han började prata om mig med gubben som satt intill oss. haha!

Men men, resa gick bra trots det. Och trots att Cali körde förbi mig på flygplatsen, helt vilsen!
Känns så konstigt att vara här igen. Spenderade nästan ett helt år i den här staden. Weird! Otroligt roligt att träffa vissa människor igen, åh vad man har saknat att ha dom omkring sig, och vissa har man inte alls saknat. Man märker direkt vilka!

Nej, nu börjar Cali göra sig i ordning för sin enda lektion hon har idag och sen träning. Jag ska nog ta och springa en runda i området och titta mig runt om någonting har förändrats (mer än McDonalds som fått en snyggare fasad haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0