The plan.


Många inlägg blev det denna morgonen. Så är det när man sitter själv och kan surfa och drömma sig bort ett tag. Men har ändå hunnit göra en del nytta. Drog precis hela rummet med vår nya "shark", som samlar upp verkligen allt som fastnar i heltäcknings mattan. Super bra!


Just nu sitter jag och försöker planera min framtid lite grann. Kollar på utbildningar inför hösten. Men satan i gatan vad svårt det är att välja. Jag har en hel del som jag kan tänka mig. Så svårt! Kan inte någon bara säga "du ska plugga det här", så gör jag det! Någon som har något tips på utbildningar, sånt som behövs i framtiden, som skulle passa mig, som är roligt och har ändå ganska bra betalt? (Haha inte lite krav där inte). Är sugen på att börja plugga och veta vad jag kommer göra med mitt liv. Please, help me! Har gjort såna där tester på internet flera gånger, och varje gång säger resultatet att jag ska bli lärare, NO WAY! Det är det första jag räknade bort!
Plus om det är någon som har tips på bra universitet. Man ska ju inte bara hitta en utbildning, man ska ju hitta en skola med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0