Tack Älskling!

Vilken underbar start på alla hjärtans dag!
Vaknade tidigt för att gå till gymmet, men när jag öppnar badrums skåpet för att ta ut tandkrämen så står det ett rött kuvert med nummer 1 ritat på det. Jag öppnar och vad läser jag? "Let the game begin! Kolla i ugnen" Haha, jag går förstås och öppnar ugnen där jag httar ett häfte som förklarar leken, YES SKATTJAKT! Det var regler efter regler, och vid varje nytt kuvert väntade en liten present. How sweet! Det gjorde verkligen min dag :) På bilderna ovan ser ni själva kuverten och häftet och på den andra så är det alla små presenter. Så himla sött! I'm in heaven! Tack älskling, du förgyller alla mina dagar på något sätt :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Jaha vad fick jag då? Inget!

2012-02-14 @ 20:48:44
Postat av: Evelina.

ta det lugnt, du vet ju att JÄMT när jag kommer hem har jag ALLTID med mig saker hem till er :) (nu ska jag inte lova för mycket haha)

2012-02-15 @ 03:14:38
URL: http://evka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0