Shopping Part 1: Skönhet

bareMinerals, mitt favorit smink.
1. Foundation Primer
2. Mineral foundation (Tan) - en lite mörkare som jag kan ha när jag är solbränd, eller mixa med min ljusa.
3. Concealer
4. Brownzer
5. Eye shadow (Queen Phyllis)
6. Liner shadow (Onyx)

Liten smidig väska med smink borstar. Sjukt bra för mig som reser mycket. 5 olika borstar, dock kommer jag nog inte använda den sista, för läpparna, så ska byta ut den mot en av mina favorit borstar för min ögonskugga. Perfa!

Ansiktsvård Vitamin C från The Body Shop. Luktar så otroligt gott! Ville hitta nåt nytt att testa och då passar det bra med produkter från the Body Shop eftersom vi har den butiken hemma.
1. Microdermabrasion, en skrubb som ska användas 1-2 gånger i veckan.
2. Facial Cleansing Polish
3. Daily moisturizer SPF 30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0