Ny sovgäst.


Vi har fått lite utökning i huset. Tucker, Derek's hund kom igår och ska stanna här till på söndag medan hans föräldrar är bortresta. Söt hund! Imorse, när grabbarna hade åkt till morgonträningen, vaknar jag av att han ligger och ylar i andra rummet. Ledsen över att han lämnades ensam. När jag legat och lyssnat på det i 30 minuter går jag upp för att lugna ner honom och så fort han hör att min dörr öppnas kommer han springandes mot mig. Haha så himla söt! Var uppe med honom ett tag, sen fick jag honom att gå och lägga sig, men då kunde jag inte somna om.

Gårdagen bjöd på gym, körde ändå hyffsat mycket med tanke på hur jag mått senaste dagarna. Åkte även med grabbarna till simträningen och körde ett pass. Så det var en riktig träningsdag för min del!
Nu ska jag försöka vila och ta ifatt mig, är otroligt seg idag och min rygg värker som fan. (Känns som det alltid är nåt fel på mig dessa dagar, men jag kan knappt vrida på ryggen). Därför blir det nog inget gym idag. Men som sagt, återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0