Music makes my day.

Det är många som inte förstår hur man kan springa på löpbandet i över en timme, eller stå på crossen i över 40 minuter. Jag förstod det inte heller förut. Men nu älskar jag det!
Knepet är självklart musik! Gör en egen spellista med pump-up music som du blir glad av men samtidigt jävligt taggad att bara fortsätta. Som jag sagt tidigare blir jag väldigt taggad till att träna när jag ser victoria's secret fashion show. Haha! Tänk att ha en sån kropp på beachen i sommar liksom. Därför har jag tagit en hel del låtar från deras shower genom åren.





Något annat som är bra är att titta på tv medan man gör det, jag skulle kunna hålla på hela dagen om jag hade en tv framför mig, men det är inte alltid man har en tv tillgänglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0