Long day.


Har hållt igång verkligen hela dagen. Och nu håller jag på att somna framför Jersey Shore, så det är nog bäst att krypa i sängs. Ensam. Buuuhuu! Saknar Deniz redan, det är inte friskt... Det är kärlek :)

Dagen började alla fall med att säga hej då till grabbarna som sagt. Fixade frukost, städade lite i köket och sedan cyklade jag till Mills Mall. Satan va kallt det var ute! Hade bara shorts på mig, ush! Blev lite shopping, bland annat en ny pyjamas från Victoria's Secret, åh love it!
När jag kom hem tog jag ett litet mellanmål och sedan var det dax att sticka till simhallen för lite träning, (simning förstås eftersom mitt knä fortfarande beter sig som satan mot mig!). Hinner komma nästan halvvägs på till simhallen då jag upptäcker att det inte är någon luft alls kvar i bakdäcket. PUNKA, sicken skit! Fick gå hela vägen hem med cykeln för att sedan ta Deniz cykel och cykla hela vägen till badet. Men man ska se det ljusa i det mörka, det var ju tur att jag inte kom på att det var punka väl framme vid simhallen, haha!
Efter träningen har jag hållt igång till 100. Ska inte gå in på allt jag gjort, men har varit en riktig hemmafru alltså!

Nu skriker min kropp efter sängen.
I morgon börjar Pac12 för boysen också, GE GÄRNET grabbar! Håller tummarna för er!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0