I'm back!

Då ger jag det ett nytt försök. Efter lite för många klagomål känner jag att jag måste ta mig i kragen och uppdatera lite grann. Tänkte bjuda på lite bilder från helgen. Det var en lugn helg med en hel del jobb. Faster Birgitta och kusin vitamin Sandra kom på besök (som för er som inte vet bor i Skellefteå och som jag inte träffat på kanske 2 år).

Sandra, solen lyste upp hennes fina hår så mycket så var tvungen att ta en bild. Tyvärr med mobilen så kanske inte blev så fint som jag tänkt..
Birgitta med geväret i högsta hugg. Hon är väl dock van vid att hunden jagar bort alla djur där ute i skogen..

Ojsan, bilden hamna på sidan men ni ser ju. Blev lite shopping också. Själv hitta jag den här söta toppen på Lindex. Tips för er som inte har lovat sig själv att inte ska köpa "onödiga" saker!

Kommentarer
Postat av: Jennipher

fin du är, eve!

2011-09-06 @ 15:31:58
Postat av: Deniz

Hon är inte fin. Hon är vacker! Men du som inte skulle köpa en massa kläder ju!

2011-09-07 @ 02:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0