Last two days.

Förlåt för min dåliga uppdatering här. Jag har haft ganska mycket för mig senaste dagarna, och då är inte bloggen det jag prioriterar.
Måndagen bjöds bland annat på lunch tillsammans med den här bruden, riktigt trevligt. Underbar tjeja det dära. Riktig vänskap rostar aldrig!
Tisdagen blev det jobb på badet 6 till 16.30. Därefter blev det direkt att köra småttingarna till Skärblacka för att hålla i deras träning. Och väl när jag kom hem till Norrköping igen fick jag hålla i vuxencrawlet också. Alltså jobb från klockan 6 till 21.30. Jobbigt var det, men fick så mycket fina komplimanger som gjorde mig glad. En dam som låg och kolla på mig när hon simmade när jag pratade till barnen under simskolan kom fram och sa att jag är verkligen jätteduktig med barn! Och även Skärblacka passet fick jag bara bra respons ifrån. Simmarna gillade det enormt mycket! Att så små saker kan göra ens dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0