Liseberg

Det blev en heldag på Liseberg. Jag och Håkis-bråkis började själva, medan Deniz var hos läkaren. (Han har ven fått veta att han har diskbråck, inte så grov dock) Jag var snäll och lät Håkan välja vilka karuseller vi skulle åka, men det ångrade jag fort efter att han tagit de tre som snurrade mest på hela Liseberg!
Deniz kom sedan och mötte upp oss och vi åkte alla barnkarusellerna. Radiobilarna var nog populärast tror jag. Därefter lämnade vi Håkan och bytte ut honom mot Mattias och Daria, riktigt roligt att se honom igen! Vi åkte alla "värsting" karuseller, och tro det eller ej men JAG ÅKTE ATMOS FEAR! Trodde jag skulle dö allvarligt talat! Men sjukt rolig dag på Liseberg alla fall. Vi avslutade kvällen med middag på Viktoria tillsammans med Jeanette och Jonas. Mysfaktor!


Deniz och Håkan i slänggungorna

Sockervadd och popcorn i kön till Kålorado

I made it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0