My night.

Sitter ensam i huset, lugn kväll. Funderade en stund på att följa med några ut och slå klackarna i tacket, men efter att huvudvärken (som för övrigt suttit i i snart 2 dygn) är värre ikväll så blir det lugna gatan. Har legat i soffan framför tv:n med lite onyttigheter (trotsade min regel redan, men jag är helt själv, och mår inte så bra så göttigheter är det lättaste sättet att "försöka få mig själv att må bra" haha). Somnar när som helst!
Såg lite resultat från Deniz mästerskap, endast lagkapper idag. Och duktiga var dom! Deniz själv körde på 24,93 på sin bröstsims sträcka, vilket motsvarar 28 höga i 25 meters bassäng. Stolt jag är! Imorgon väntas 50 fr, det ser jag fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0