Delayed.

Sitter på flygplatsen nu. Oc vad står det på displayen vid min gate? Delayed! Kul! Bra start på min långa resa. Fick säga hejdå till Derek och Deniz här för någon timme sen. Ush vad hemskt det var, jag hatar hejdån. Sitter och små drömmer att Deniz ska komma och knacka mig lite försiktigt på axeln och säga att han ska följa med mig hem. Det vore något!


Eftersom min Arizona resa är slut nu så tänkte jag dra ner på bloggandet. Jag lägger nog upp något inlägg när jag kommer hem så ni alla vet att jag är okej. Men just nu har det blivit för mycket och jag känner att jag inte vill lägga tid på att skriva i bloggen. Vem vet, kanske jag åter upptar skrivandet, men just nu lägger jag det på hyllan.

Imorgon är jag som sagt på svensk mark igen. Skönt men samtidigt inte. You know why.
Welcome reality.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0