Keep up the good work.

Träningen går bra! Satan i gatan vad träningsvärken sitter i nu. Jobbigt att gå alltså. Men känns jäkligt bra ändå, då vet jag att min träning ger någonting.
Gårdagens träning (hann inte uppdatera bloggen) innehöll både gym och simning. Duktigt duktigt! Och idag blev det endast gym. Satt ute i solen och kollade på när dom simmade sen på eftermiddagen. Så himla bra väder är det nu, helt galet! Det gör mig så lycklig. Jag älskar sol och värme!


Duktig har jag varit med kosten också. Börjar varje dag med en bar, sedan när jag kommer hem från gymmet gör jag en breakfast burrito med min favorit juice till (Nyttig är den med, 50 less eller vad den heter. Smakar som riktig nypressad juice, men är mindre kalorier och inte lika mycket socker i. Super bra!). Sedan gör jag en fruktsallad eller en vanlig sallad till lunch. Däremot har min mage börjat spela mig ett spratt, ush. Ska testa om det kan vara osten jag har i min burrito varje morgon. Hoppas, för det är inte kul att ha ont i magen varje dag!

Kommentarer
Postat av: carina

Frukt kan göra magen i olag också, för mycket om man inte ätit förut.Drick mycket vatten.Ska på stan med Yasse.PUSS

2012-02-11 @ 09:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0