Is it one of these days?

Sitter i sängen och äter på en fruktsallad. Inget gym idag, men ska försöka simma lite på eftermiddagen (måste ju njuta av solen och värmen på nåt sätt). Mitt knä har blivit värre. Började förra veckan då jag fick en obehaglig känsla i knät när jag sprang, men fortsatte ändå. Nu kan jag knappt böja. Igår kväll var ett helvete, kunde knappt stå på benet! Därför ska jag ta det lugnt idag. Ska försöka cykla bort till gymmet och försöka flörta till mig några extra veckor där. Mitt medlemsskap går ut om bara några dagar! Inte så lång tid kvar här har jag kommit på också.. Lite sorgligt, men det är väl bra att komma tillbaka till verkligheten också, haha!

Kommentarer
Postat av: carina

finns det inte nån som kan titta på det?

2012-02-22 @ 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0