First out.

Är precis hemkommen från gymmet. Eftersom jag mått lite sämre senaste dagarna så började jag inte jätte hårt, utan får bygga upp det dag för dag. Det blev därför en liten blandning av cardio och styrka, plus en del mage:

Power walk till gymmet (ca 7-10 minuter)
30 min crossen
Ben töj
10 min mage i ett sträck (körde 30 sek av 10 övningar två varv)
10 min power walk på bandet (med intervall på lutningen)
Ben töj
10 min mage
Lite ben/rumpa övningar på maskinerna
Ben töj
10 min mage, mycket statiskt som plankan
Strech
Promenad hem för att varva ner

Inte allt för mycket som ni ser. Bara ett enkelt pass.
Imorgon ska jag försöka köra ett långt cardio pass, så måste ladda med mat idag!

Kommentarer
Postat av: Carina

Det är bra ät bara ordentligt nu!PUSS

2012-02-06 @ 22:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0