A new beginning.


Idag börjar det, mitt "nya" liv.
Tog faktiskt sovmorgon, (behöver min skönhetssömn efter att jag sov ruskigt dåligt i natt). Ska iväg till gymmet snart också. Vanligtvis tar jag bara en bar innan jag kör min work out på morgonen, men mådde inte så bra igår och åt endast frukost, så jag känner att jag måste ladda batterierna med lite mer innan träningen idag. Så det blir min favorit frukost just nu: breakfast burrito (har gjort ett inlägg om det tidigare). Nyttigt och jävligt gott!

Jag hoppas på att den här veckan kommer gå bra. Jag gör det för att komma igång igen med träningen, vilket gör att jag kommer må bättre som person (jag mår jämt bättre när jag känner mig i form) plus äta bättre, vilket förhoppningsvis leder till bättre humör, hy med mera. Kosten is a big deal! Jag säger verkligen inte att jag ska "banta" och gå ner i vikt, vill bara trivas med mig själv. Och jag kommer inte ta bort alla gottigheter i livet, som glass, choklad, popcorn, godis, yeah you name it! Jag anser att vi lever bara ett liv och man ska få käka såna saker med. Men man måste göra sig förtjänt av dem. Det blir som en belöning på träningen och då behöver jag inte må dåligt för det heller.

Men nej nu måste jag göra frukost. Jag håller på att hungra ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0