Today.

Vaknade tidigt och for iväg till gymmet med far min. Blev ett rätt så intensivt 40 minuters pass och sedan jobb på det. Fick smita ifrån jobbet ett tag för att åka till sjukgymnasten. Fan va det var välbehövligt! Kändes som mina axlar/rygg svävade efteråt. Hoppas det håller i sig! Sen var det bara back to work. Inte för att det var mycket att göra på badet idag. Hjälpte några tjejer med att lära dom simma. Från att de inte ens vågade gå i poolen till att de simmade själva utan flytmedel. NICE WORK!


Snart ska jag skjutsa lillebror till badet, själv ska jag ha möte med Håna (min tränare) och sen blir det till att hålla D-2:s träning. Bröstsimpass idag tydligen, bra att jag har med mig Sebbe då som är expert på bröstsim... host host!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0