Örebro.


Då var säsongens första tävling avklarad. Hade inga som helst förväntningar, varken på simningen eller runt om. Men det blev en helt lyckad helg ändå. Det var riktigt roligt! Träffade bland annat min daytona-buddy Mattias, alltid lika roligt. Och Bella-bella, som alltid ger mig ett leende på mina läppar. See you in two weeks again! Sen fick jag hänga med "små brudarna" (eftersom alla andra elit tjejer var sjuka eller skadade) men det var kul det med. Själva simmandet var väl inget att hurra för. Gjorde vad jag skulle, kvala in på det jag inte simmat på ett år.

Nu ligger jag här, nedbäddad i sängen. Ensam. Sjuk och ingen som tar hand om mig, ush! Blir bara att vara hemma och bli frisk idag. Ska skypa med älsklingen också! Nej nu ska jag väl ta mig ner till köket och fixa mig någon frukost. Have a nice day everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0