Gammal vänskap rostar aldrig.

Ikväll bjuder jag på en bild på mig med två av mina favorit brudar. Träffade nämligen Susanna idag, länge sen! Dock blev det bara lite små prat innan vi båda var tvungna att jobba, men ändå. Jag blir alltid lika glad att se henne. Och Christin ringde mig idag. Hon har övergett oss och Norrköping för Helsingborg, där hon verkar trivas (trots att vi alla vet att lilla Norrpan är bättre). Trots att jag inte träffar dessa töser lika ofta längre så tar de fortfarande upp en väldigt stor del av mitt hjärta! Förhoppningsvis i början av oktober kan jag haka på Suss ner till Chris, would be awesome! Miss you girls!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Alltid lika kul att få sig en liten pratstund med dig. Hoppas på Helsingborg nu då :)

2011-09-14 @ 20:08:46
URL: http://susanna.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0