Surprise!

En bild från lördagskvällen. Förlåt flickor, hade inte nån med alla!

Flickan som aldrig hade blivit överraskad fick sig tillslut sin överraskningsfest. Det blev en avbokad bowling och plankstek och istället en "ride in the red car" med ögonbindel hem till lilla huset i smedby fullt med brudar! Linda blev väl överraskad, men vilket jävla lokalsinne tjejen har! Hon visste hela tiden var vi var... Varför la jag ner tid och letade efter en ögonbindel..

Kvällen blev lyckad alla fall. God mat, god dricka, underbara tjejer, mycket skratt , roliga spel och alldeles för mycket Sebbe. Nämnas måste det att jag och Michelle UTKLASSA i "gemensamma ord". We go girl!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ursäkta mig, men sedan när är det utklassning att vinna med ETT litet fjuttpoäng??? ;) (och läs nu inte mitt inlägg om kvällen för det kan hända att jag har hittat på att jag och Carro spöade skiten ur er alihopa, men ändå).

2011-12-05 @ 23:34:06
URL: http://Susanna.spotlife.se
Postat av: deniz

Och skype med mig!

2011-12-06 @ 02:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0