Back at Grandview.


Nu är vi tillbaka i Tempe igen. Har precis ätit en liten middag av makaroner och köttbullar (det enda vi hade hemma), och jag är proppmätt!

Julen var underbar! Hela veckan har varit perfekt, det kunde verkligen inte bli bättre! Bodde i ett fint hus, med underbara människor och med det bästa vädret. Trots julveckan, då man brukar proppa i sig massa med gosaker, så hann vi träna ett pass varje dag typ. Så himla skönt, känns som jag kommit i form nu. Och har inte gått upp i vikt heller! (Var lite orolig för det eftersom jag ska spendera 3 månader i McDonalds hemland).
Julklapparna kan jag visa en annan gång, men allt var perfekt!

Nu ska jag börja titta lite på biljetter till Florida. Tänkte åka ner dit i 1-2 veckor och hälsa på mina vänner i Daytona. Wonderful! Plus att vädret verkar vara helt underbart där nere. När jag bodde där förra året var det svinkallt såhär års, men nu går alla omkring i shorts och t-shirt. Och som ni som känner mig vet: Eve LOVES värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0