Team scarves.


Är precis hemkommen efter en kväll på Mills. Kvällen började hemma hos Rebecca och Elina där det var middag (dock åt jag bara efterrätten, mums) och lite allmänt chill. Sedan kom Julia (ganska säker på att hon hette så, italienska alla fall) och hämtade upp mig och Elina så åkte vi vidare, och de visade mig Mills "nattliv". Blev lite biljard först, och sedan någon annan klubb, vilket vi inte stannade på så länge. Trevlig kväll, inget märk värt, men kul att umgås med folk och vara ute om kvällen.

Haha just det, när vi kommer in och sätter oss ner och väntar på ett biljard bord kommer antalet folk fram till oss och ger oss high-five och säger team skarvs! Inte märkte vi att vi alla tre hade på oss skarvs i samma färger. haha, fashion misstake!

Nu ska jag krypa ner i sängen. Men det är något som piper då och då jäkligt högt i huset. Lite läskigt eftersom jag är helt själv. Och så fort jag ställer mig upp så slutar det. Säkert någon brandvarnare som spelar mig ett spratt! Nej, hoppas den håller tyst nu så jag kan sova i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0