One week.


Ska precis krypa ner i sängen med datan i knät och sätta på lite two and a half men, som jag alltid somnar till! Snart kommer väl Deniz till sängs också, när han pluggat färdigt. Stackarn, massa midterms nu. Keep up the good work honey!

Blev tjockis och filmkväll med grabbarna. Tittade på Moneyball och åt Papa John's, dock var jag inte så hungrig så det blev bara en pizza slize och lite chicken wings. Så själv åt jag inte så mycket, men grabbarna glupskade på men ändå vart det en hel pizza över och en hel del kyckling, haha!

Om exakt en vecka är jag tillbaka på svensk mark! Helt otroligt hur fort tiden går alltså. Ska verkligen njuta av den här veckan! Imorgon ska det bli 31 grader så jag ska försöka vara ute så mycket jag bara kan! Ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen hemma, blivit ganska lat här liksom. Men kommer sakna att somna bredvid min Deniz! Men inte allt för långt tills han kommer hem. (I början av juni).

Nej nu ska jag somna intill Deniz, och bara njuta av det! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0