No dream catcher.


Sovit så himla dåligt i natt! Därför jag fortfarande ligger kvar i sängen, trots att jag är jätte hungrig. Måste nog upp och göra mig frukost.
Vilket fall, som jag sa igår lekte Derek's brandvarnare ett spratt med mig! Hans dörr var stängd så ljudet från den var inte jätte högt, vilket gjorde att jag trodde att det var en mobil och att någon gömde sig i huset! (Ja, man blir lite paranoid när Elina får ett sms på hemvägen från Mills att det varit skottlossning en bit från där dom bor..). Men tillslut lyckades jag få tyst på f*nskapet. Sedan väcktes jag klockan 5 imorse av att Deniz brandvarnare började pipa! Åhh sicken lyckoost jag är att batterierna (om det nu är det) som behöver bytas ut just nu!
Tack brandvarnarna för ni håller mig vaken om nätterna när det enda jag behöver är min skönhetssömn.

Hur många slår vad om att Jespers och Julius brandvarnare kommer börja pipa i natt??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0