Tonight.

Kvällen bjöd på partyshopping, överrasknings pyntning av skåp, tårta, middag samt "andra världs kriget i Daytona". Jag, Cali och två andra tjejer ur simlaget (freshmens, tror dom hette Hanna och Robyn) åkte till The party shop för att inhandla lite ballonger m.m. Därefter åkte vi direkt till den mycket saknade (observera ironin) simhallen för att pynta Anna's skåp inför hennes kommande födelsedag i morgon. Mycket fint blev det!
Det mesta var sig likt i korridoren/omklädningsrummen och simhallen. Lite mer spexat med fotografier på vissa simmare från förra årets Nationals, samt lite diplom osv. Domenic (simmade med mig förra året) berättade om en morgon när dom kom till träningen (mellan passen så hänger vi alltid våra badbyxor/baddräkter i hänglåsen utanför skåpet så dom kan torka) så hade någon klippt av alla killarnas badbyxor! Haha..

Sedan åkte vi hem och gjorde riktigt god Chicken Terryaki med lök, paprika och pasta. Ska jag definitivt göra när jag kommer tillbaka till Arizona! Medan vi åt det hade Anna fixat en födelsedagstårta till Stephen som fyller år idag (många födelsedagsbarn har vi nu tydligen), men jag smakade den dock inte. Efter det blev det lite hej och hå eftersom Cali och Robyn snodde den svenska flaggan plus en plansch på hundvalpar från ett av killarnas hus. Jäklar vilket liv det blev! Men brudarna lyckades och har dom fortfarande gömda i huset. Får se om världs kriget åter uppstår i morgon också.

Nu är Cali helt död, ligger och små snarkar bredvid mig i hennes otroligt kalla sovrum. Jag ska krypa ner under täcket och värma mig och försöka somna. Så länge bjuder jag på några bilder från dagen, enjoy!

Bilden på mig var den första man såg när man kom in till simhallen. Nice!

Några foton på andra sidan väggen fanns det också.

Gud vad jag INTE har saknat denna mörka tråkiga bassäng. Inte saknad som sagt, kiss kiss kiss (mattias fattar nog hur jag känner haha)

Omklädningsrummet när tjejerna pyntade Anna's skåp. Hoppas hon blir överraskad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0