It's so hard!


Sitter här med kläder, smink, hår- och hudvårdsprodukter, skor.. yeah you name it! över hela golvet. Svårt att bestämma vad man ska ha med sig i en liten carry on väska, när man ska vara borta i 11 dagar. Plus om jag känner mig och Cali rätt, så blir det ett antal shoppingturer.. God, hur ska jag få plats! Haha.

Längtar så himla mycket tills i morgon. Först var jag inte så sugen; tillbaka till Daytona har sina nackdelar liksom, men har suttit och messat med Cali nu och jävlar vad jag längtar! Ingenting är tydligen sig likt och jäklar vad mycket skvaller hon hade. Gossip girls ;)


Nej nu ska jag röja undan på alla kläder, sicken röra! Det kommer ta sin lilla tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0