Birthday dinner @ Bubba

Kvällen firades till Anna's ära på Bubba Gump. Första gången jag åt där, och det var väl en upplevelse måste jag säga. För er som inte ätit där borde ni testa (om ni sett Forest Gump), men jag skulle inte gå dit igen. Kan bero på att jag inte är världens största seafood fan, speciellt inte när det är lite dyrare.
Dom hade bilder, saker och citat från filmen typ över allt, servitörerna pratade med samma dialekt, dom ställde "Forrest Gump- Quiz", och hade en väldig tillställning när dom gav födelsedagsbarnet  sin glass. (I USA får man oftast gratis efterrätt på resturangerna om man fyller år). På detta ställe kom alla servitörerna och ställde sig, skrek till alla i resturangen att dom hade en "speciell gäst här idag" och dansa och sjöng. Anna fick stå i mitten och hon fick inte sin glass tills hon visade några dansmoves och shakade hennes röv. Haha, jag ska INTE gå dit på min födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0