Nice work out!

Var inte alls sugen på att träna idag. Vet inte varför, jag brukar bli så taggad till att träna när jag varit onyttig (som dom senaste dagarna). Men när jag väl kom till gymmet gav jag mig fan på att jag skulle köra skiten ur mig. Och det gjorde jag minsann!

power walk till gymmet
löpbandet 30 minuter (jävligt intensivt, låg mycket snabbare än vad jag brukar)
10 min i sträck mage (10 olika övningar, 30 sek, 2 varv)
crossramp 30 min
10 min i sträck mage (20 olika övningar, 30 sek)
crossen 20 min
10 min i sträck mage (10 olika övningar, 1 min)

Bara detta var över 2 timmar totalt, med töjning och så vidare. Därefter gick jag in i styrke rummet och körde lite benböj och sida-övningarna med vikt (vet inte vad jag ska kalla dom, haha, men tränar sida av mage/coren).

Avslutade med en lugn promenad hem.
Sjukt skönt!
Hoppas det här håller i sig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0