Gräddsås med räkor, pesto, spenat och körsbärstomater.

Eftersom jag hade hela huset för mig själv i helgen (eftersom familjen var iväg i Växjö) så passade jag på att testa lite egna recept. Det blev helt okej, nyttigt och gott, men smakade inte jätte mycket. Men vet ju vad som behövs för att göra det godare till nästa gång. Bilden gör inte maten rättvis, men det är i alla fall pasta med räkor, hackad spenat, körsbärstomater, lök och pesto i gräddsås... typ, haha. Men som sagt, gott och nyttigt! Nästa gång blir det att tillägga lite vitlök. Mums!


Kommentarer
Postat av: Deniesé

Ha i lite svartpeppar med så får det fart på smaken, när du gör spenaten :)

2011-11-01 @ 07:16:42
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Evelina.

Ja jag hade det :) Men vore gott med lite vitlök i tror jag, gillar när det blir extra fräs i maten :P

2011-11-03 @ 10:16:37
URL: http://evka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0