Good night world.


Nu ligger jag här i mitt "ny-gamla" rum. Som ni kanske ser är den gamla sängen tillbaka vilket betyder att jag bara har den lilla sängen igen. Men gud så mycket plats jag fick! Pappsen och jag fixade i ordning det här innan jag åkte till Motala efter lunchen. Blev tävling idag också, vilket jag inte hade förväntat mig. Speciellt inte de tiderna jag gjorde heller. Förbättrade mig nästan på allt från Örebro (två veckor sen, och har inte kört ett enda helt träningspass under sjukan). Orkar inte gå in på detaljer. Nu är jag helt död, ska försöka somna till en film.

Hann med en skype date med älsklingen idag med. Åh, det är alltid så skönt att se honom! He makes me smile.


Good night, world.

Kommentarer
Postat av: Deniz

You make me smile as well :)

2011-10-10 @ 14:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0