Long time no see.

Bild på mig och Ida från igår

Länge sen jag uppdaterade här. Tappat orken totalt! Men efter mycket klagomål (mest från LINDA!) så gör jag ett försök till en uppdatering!

Hade en underbar kväll igår hemma hos Ida. Födelsedagsmiddag tillsammans med brudarna i simningen plus lite annat folk. Riktigt mysigt och trevligt! Så skönt att bo som dom gör, inte ha några grannar som skriker, gråter eller smäller i dörrar! Och med världens underbaraste hund. Var skit rädd först, men sen låg jag bara och gosade och klappade honom hela kvällen. Riktigt fin kväll med fina tjejor!

I veckan, i torsdags för att vara exakt, hade jag och Deniz vår "3 och ett halvt års"-dag. Mys att ha honom på andra sidan jorden då, NOT! Men jag får träffa honom på TISDAG! Två dagar kvar. Helt galet!
Åker upp till kusin vitamin imorgon i Stockholm och kollar in hennes lägenhet. Sen sover där för att tidigt nästa morgon köra till Arlanda för att hämta min man. Underbart!

Nej, nu ska jag sova. En del att göra imorn också! Ska ta och somna till mitt älskade one tree hill.
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0