Värt ett försök.


Vaknade, pratade med mamma, åt en bar och satte på mig löpar kläderna. Hade tänkt att ta en liten springtur den här morgonen, men sen slog det mig att det skulle vara bättre att ta cykeln till Walmart nu och springa i eftermiddag. Men när jag kommer utanför dörren kommer jag på att jag behöver en hemmanyckel för att låsa. YES, hittade Deniz nyckel. Men då kom jag på att grabbarna kanske inte har en med sig.. Glada dom skulle bli liksom om dom kommer hem efter 2.5 h träning, utsvultna och så är dörren låst och ingen har nyckel. Vågar inte ta risken att dom ska börja ogilla mig, haha! Walmart och springturen får vänta.

Ser ni flaggan i bakgrunden på bilden förresten? Det är alltså en dubbelsäng så ni kan ju tänka er hur stor den är. Så går det när man ska vara snäll och överraska med en "liten" present och inte läser vilka mått den har. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0