Tonight.

Det blev en chill kväll med några ur sim-laget. Själv fixade jag i ordning klyftpotatis och sallad, och när grabbarna kom hem från eftermiddagsträning grillades kött till det. Svensk bearnesås gjordes också, något dom verkligen hade saknat!
Efter middagen blev det cinnabon-ätar-tävling. Deniz var nog sämst, fick till och med stryk av en tjej!!
Eftersom Deniz är i huset blev det självklart sällskapsspel också, "apples to apples". Efter lite argument slutade det med att jag fick vara i samma lag som Deniz. (Hur fan ska jag kunna ta poäng i detta spelet när jag inte känner någon!!)

Men kvällen var helt klart lyckad! Trött som tusan nu. Jetlagen går fan aldrig över, jag fattar inte. Därför: GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är över i USA igen:) hoppas ni har det super! Komiskt nog fick jag ingen jetlag men har hört att det är jobbigt när man kommer hem:)

2011-12-17 @ 07:35:51
URL: http://vilhelminan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0