The reaction.


Här har ni nu filmen på Deniz reaktion från flygplatsen.
Cody (som filmade) lurade Deniz och sa att han skulle hämta en gammal vän som hade utbildat sig klart inom det området som Deniz läser och det skulle vara bra om Deniz träffade honom och fick en fot in på marknaden liksom. Deniz gick så klart på det!

När jag kom och gick från gaten så ser jag honom på långt håll (en riktigt lång korridor). Han sitter och tittar på mig men visar ingen reaktion, (han hade inga glasögon på sig). Han ser inte att det är jag förän typ jag står 5 meter framför honom! Han tyckte det var en tjej som liknade mig, men det kunde ju inte vara Eve liksom!
På filmen ser ni hur hans ben börjar skaka, det är väl då han tycker han ser en tjej som är så otroligt lik hans flickvän, och sedan ser man hans ansiktsuttryck! Haha det var priceless!

Tusen tack till Cody!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0