The breakfast.

Jag är ju inte direkt en frukost-människa. Hatar att äta tråkiga mackor dag in och dag ut. Men när jag kom hit, bjöd Deniz och Jesper mig på deras "special burrito". Dom äter den jämt när dom kommer hem från träningen. Man blir jäkligt mätt, jag orkar inte ens äta lunch längre, håller mig ända till middagen (ibland tar jag en fruktsallad). Nyttigt är det också, så här får ni lite frukost tips:

Tomat, lök, paprika, skinka och spenat. Steker detta ihop innan man häller i ca 4 (beror på hur mycket man vill ha) ägg.
Kommer se ut typ såhär.
Sen tar man bara ett tortilla bröd, ost (bara när jag känner att jag kan vara "onyttig") och lite chilisås (för att spica till det lite. Sen häller man bara i ägg röran och vips: en god och nyttig och väldigt mättande frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0