Nails.

Gårdagen bjöd inte på så himla mycket. Deniz hade som vanligt morgonträning, men istället för eftermiddagsträning åkte dom och spelade bowling. Vi checkade även in Arizona Mills köpcentrum, stort som fan! Och Deniz hade inte ens varit där innan. Funderar på om jag ska cykla dit i eftermiddag medan killarna har träning. Heaven! Dom har till och med H&M haha ;)

Nu har jag redan hunnit med ett "tränings pass", (som vanligt en löprunda, mag-, rygg-, ben- och rump övningar). Ska fixa i ordning frukosten nu. Nyttigt och gott! Kan göra ett inlägg om det senare. Men snart kommer pojkarna hem så nu måste jag skynda på med frukosten.

Målade mina naglar igår. (Bilden gör det inte rättvist).
Men är alla fall svart fransk manikyr, med lite glitter över. Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0