Finally.

Jag har gått så länge och varit orolig över att någon ska råka försäga sig. Men det gick bra tillslut och han anade ingenting!!!

Resan var lång. Gick upp kl 4 på morgonen och var inte framme för än efter 19.30 lokal tid, vilket motsvarar efter 3.30. Så 24 timmar höll jag igång! Ensam! Inte så roligt, speciellt när jag kom på det långa flyget mellan London och Chicago och insåg att dom inte hade TV! Dom hade en stor, men då förstås så fungerade inte hörlurargrejen på min stol. Inte så roligt att kolla på Narnia utan ljud ska jag säga er.

Satt ganska länge i Chicago, vilket gjorde att jag fick lite ångest över vad jag gett mig in i. En man kom nämligen fram och började prata med mig och några andra och frågade vart vi skulle osv. Jag sa att det var första gången för mig i Arizona och han började babbla om alla skorpioner, spindlar och ormar. MYSIGT! "Bara du kommer ihåg att skaka av täcket innan du hoppar in i sängen så är det okej", jovisst, det gjorde mig väldigt lugn! Men än så länge har jag inte blivit biten eller stucken av något!

Har precis packat upp resväskan nu, och håller på att somna. Jetlag är inte allt för kul! Deniz och dom andra boysen är på träning och när dom kommer tillbaka blir det shopping tydligen. Första gången för mig, men även för Deniz här i Tempe. JA! Och han har bott här i snart 4 månader!

Reaktionen finns förresten på Codys (han som lurade Deniz till flygplatsen) mobil, vilken han ska försöka lägga in. Det var ganska roligt men jag kan berätta mer om det nån annan dag när jag har ork. Bilden här nedan är tagen nyligen och det är ett stort bevis på att jag är helt död, orkar nästan inte hålla tummen upp!


Kommentarer
Postat av: Carina

Ja alla väntar på att få se hur han reagerade!Slappa inte för mycket bara!Bor de fint?PUSS

2011-12-15 @ 12:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0