Basketball.

Vaknade i morse och tänkte ta en löptur. Men som vanligt är det något som kommer i vägen. Köket såg ut som satan, så satte igång att städa och tömma diskmaskinen. Bra gjort! Fick in några plus poäng på grabbarna där!


Julius (dansken) och Jesper (simmar i ran) åkte hem idag över jul. De kommer tillbaka den 28e tror jag, så nu är det lite mindre folk i huset. Vi har dock fått in en kille som ska stanna i några dagar eftersom dom får inte bo i lägenheterna på skolan under jul. Sen runt den 21-22 december kommer vi åka hem till Cody's familj och spendera julen där. Mys!

Men tro inte nu att jag inte tränade någonting idag för att jag städade köket! Jag sprang 5 km och sedan blev det ca 400 situps, lite rygglyft, benböj, utfall och "rump-övningar". Haha, måste hålla alla kroppsdelar i form (förutom att överdriva på överkroppen!!). Efter det mötte jag upp Deniz i simhallen så cyklade vi vidare till basketarenan och kollade sista 10 minuterna på matchen. ASU ledde hela matchen (men inte med mycket) till det var 0.8 sekunder kvar då motståndarna sätter en 3 poängare och vinner! Tråkigt, men det var kul att se en riktig college match. Daytona var inte mycket att hurra för. Det var första matchen som Deniz såg för övrigt också.

Måste nämnas att Deniz var OTROLIGT trött efter träningen, därav det fina ansiktsuttrycket!
Straff av en dansk kille, Jonathan (var med när vi åkte och shoppade på outletet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0