At the Vitez family.

Igår kväll kom vi fram till Vitez familjen, (där vi ska spendera jul). Och herregud vilket hus, och vilka underbara hus det finns i detta området. Helt kär alltså! Kan citera Deniz: "Arizonas Beverly Hills eller Malibu". Jag ska ta lite bilder och så när jag har tid, men nu är jag lite för trött.

Vi var uppe tidigt och körde ett träningspass, gruppträning med lite tanter. Men det var fan jobbigt! Sen frukost som var underbart god och jättefin utsikt över en golfbana och alla bergen. Efter det fick vi en rundtur av Cody i området, visade "värsting husen". Sen blev det några längder i bassängen vid ett av deras 7 klubbhus. (Hus dit alla i området får gå. Finns bassänger, gym, tennis-, basketplan, golfbanor och massa massa mer!).

Vi tog en sväng till Fashion Square också, skit stort köpcentrum!
Så nu är vi alla lite döda. Måste ta en powernap inför middagen. Luktar jätte gott!
Ska försöka uppdatera så mycket jag kan, lovar!


Såg New years eve igår förresten. Glad och fin film, gillade den!
Såg ju The girl with the dragon tatoo också, svenska versionen är nog bättre. Men defenitivt sevärd!

Kommentarer
Postat av: Carina

Får hälsa till familjen från oss alla här hemma!Sitter o tar det lite lugnt efter julmiddan med släkten!Väntar på bilder då! PUSS

2011-12-24 @ 20:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0