Harder Better Faster Stronger


Vaknade tidigt idag och åkte till gymmet tillsammans med mami. Jävligt bra pass körde jag! Blir nog ett sånt varje dag den här veckan. Har planerat in as mycket träning nu. Jag kom på att det är nästan två år sen jag var i riktigt bra form sist. Senaste året har ju bara varit upp och ner liksom. Så nu jävlar ska jag bli riktigt vältränad igen!

Fick mer jobbtider idag med, JIPPIE! Så nu jobbar jag varje dag fram till på torsdag. Det är en förbättring alla fall. Gäller att suga ur alla tider jag kan få! Nej nu ska jag slappa i några minuter sen bär det av till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Deniz

Glad jag blir att läsa det! Bra att du hittat lite motivation och fått jobbtider! Kanoners gumman! Keep up the good work!

2011-08-15 @ 16:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0